Friday, September 19, 2008

The Day After Tomorrow

Mandarin version

我对你 感觉胜过爱情
因为有你 给我勇气给我用不完的运气
其实也想好好爱你
只怕到最后不小心 让你伤心
对不起 我对你 再好再亲密都不能在一起
最后看你在别人怀里
有天我会找到我的唯一
还微笑祝福你

English version

You are more than a lover to me
You give me strength and unlimited luck
Actually I want to love you to my fullest
But I am afraid that this will hurt you ultimately
I am sorry, that no matter how close we are, we are still friends
Ultimately, seeing you in the his hug
I believe I will find my true love
And wish you happy with a smile.

1 comment:

Ky Wong said...

有一句话说:偿若真的爱过又怎么能不怕分离呢。。但若因怕受伤而不敢爱岂不是更不值得吗?哈哈。。人都有自己的想法吧。。我认为啊,有爱就够了。。是否能在一起并不重要,若能在一起当然好,但若不能,只要对方幸福,又有何不可呢?呵呵,愿你能找着你的唯一,然后更能珍惜彼此,过的幸福快乐。。祝福你。。